niedziela, 5 sierpnia 2012

Informacja.

Hej wszystkim. Pewnie czekacie na rozdział co? Powiem wam, że ja też na niego czekam, a mianowicie czekam, żeby wpadł mi do głowy. Nie wiem kiedy będzie i czy wgl będzie. Ostatnio bardzo ciężko u mnie z weną. Jak coś wpada mi do głowy, to nie ma mnie w domu, a kiedy przychodzę i siadam do pisania, okazuję się, że niczego nie pamiętam. Nie wiem, czy mam zakończyć to opowiadanie, czy poczekać, aż nadejdzie wena. Jak na razie piszę nowe opowiadanie, które jest zapisane u mnie na komputerze, bo myślałam, że jak skończę to opublikuje dopiero tamto. Nie wiem co mam robić. Wiem tylko jedno, że na razie rozdziałów nie będzie. Jeśli chcecie, to założę drugiego bloga i tam będę publikować moją nową historię. To zależy od was.
No to papa. ;*
PS.Dziękuje za ponad 3000 tysiące wyświetleń.:)

4 komentarze:

  1. Tak, mam to samo..Właśnie zrezygnowałam z prowadzenia Love is a dream come true (przynajmniej jak na razie. Mnie też wena opuszcza :( ) W każdym razie liczę, że się pozbierasz i pojawi się tutaj nowy rozdział. A co do nowego bloga jestem za :)

    Zapraszam także do mnie na nowego xd http://life-is-one-big-game.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że nie usuniesz opowiadania i przeczekasz tylko ten brak weny, a po jej powrocie zaskoczysz nas nowymi ciekawymi rozdziałami;d
    Jsli masz już zaczęte drugie opowiadanie mogłabys zalozyc bloga i publikowac tam notki;d chetnie bym je czytała:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech wena wraca !!:D
    Chętnie będę czytać drugiego bloga, jeśli go założysz :))

    OdpowiedzUsuń
  4. jak możesz mnie tak ranić ??
    ku.rwa nooo. i co będę czytać.
    ja Cię PROSZĘ nie kończ. <33 poczekaj coś wymyślisz ! PROSZĘ !!!!

    OdpowiedzUsuń