poniedziałek, 16 lipca 2012

Rozdział 11

Nowe Bohaterki:

Eleanor Calder 
Data urodzenia: 16 lipca 1992r.
Wszystkiego najlepszego. ^^

Danielle Peazer 
Data urodzenia: 10 czerwca 1988r

*Perspektywa Mai*
- Chłopaki, robimy z Pati parapetówkę! - oznajmiłam wchodząc do salonu.
- Super! Ale kiedy? - spytał zaciekawiony Harry.
- Jutro. Co wy na to? 
- Świetnie! - wykrzyknęli chórem. 
- Ja wszystko przypilnuję i zadbam o dekorację. - powiedziała Patrycja - Chłopaki zajmiecie się zaproszeniami? 
- Nie ma sprawy. - odpowiedział Zayn. - A ja mogę zająć się muzyką. Poznajcie DJ'a Malika. 
- Dobrze, dobrze. - uśmiechnęła się Pati i czule pocałowała Zayna, po czym wyszła z salonu i wróciła z netbookiem.
- Nie ma to jak Twitter i Facebook. - roześmiała się i podała go Harremu. - No to do roboty!
- A co z jedzeniem? - spytał się Niall. 
- Nie martw się, ja tym się zajmę. - zaczęłam się śmiać. 
- A mogę Ci pomóc? - spytał z nadzieją w oczach.
- Okej. 
- To wpadnę do Ciebie jutro o 12:00. 
- No to świetnie. - ucieszyłam się - Będzie super! 
- A teraz cicho, bo leci moja ulubiona scena. - uciszyła nas Patrycja.

*Perspektywa Patrycji*
Wczorajszy dzień był mega. Więcej takich dni proszę! - pomyślałam. Była godzina 11:50 i właśnie zajmowałam się wybieraniem ciuchów na imprezę. 
- Kurczę, Maja nie mogę się zdecydować! - krzyknęłam do przyjaciółki. Majka weszła do mojego pokoju. - Lepszy jest ten zestaw, czy ten? - spytałam wskazując na ubrania.
- Hmmm... - zastanowiła się. - Wiesz co? Ja bym postawiła na ten pierwszy. Te buty są boskie! Czyżby nowe? Poza tym to idealna stylizacja na taką imprezę. 
- Dzięki. Masz rację! - uśmiechnęłam się do przyjaciółki. - A co do butów, to tak są nowe.
- Hej, już jestem! - usłyszałyśmy głos blondyna, dobiegający z dołu. 
- Już idę! - krzyknęła do niego Maja. - My idziemy na zakupy, niedługo wrócimy. Pa.
- Okej, pa. - odpowiedziałam. 
*Kilka godzin później*
Właśnie rozczesywałam włosy kiedy usłyszałam dzwonek do drzwi. Spojrzałam na zegarek. Była 19:30. Zbiegłam na dół otworzyć. W drzwiach stanęli Zayn, Niall, Harry, Liam i ... Rany to naprawdę ona ? - pomyślałam. W progu moich drzwi stała Danielle Peazer i trzymała za rękę Liama. Wyglądała ślicznie i miała na sobie niesamowitą sukienkę
- Patrycja, poznaj Danielle - przedstawił mi ją Liam.
- Hej - uśmiechnęła się do mnie promiennie. - Miło mi Cię poznać.
- Wzajemnie.- wpuściłam całą piątkę do środka.
- Maja, chłopaki przyszli. Wyłaź z tej łazienki. Mamy już pierwszego gościa. - krzyknęłam.
- Kogo ? - moja przyjaciółka wystawiła głowę zza łazienkowych drzwi.

*Perspektywa Mai*

O ra - ny ! Właśnie w moim domu stoi nie kto inny jak Danielle Peazer. - ucieszyłam się.
- Hej. Jestem Maja - przywitałam się z dziewczyną Liama.
- Danielle. Miło mi Cię poznać. - uśmiechnęła się do mnie.
- A gdzie Louis? - spytałam nie widząc go pośród chłopaków.
- Pojechał po Eleanor. - odpowiedział mi Niall, po czym podszedł do mnie i przytulił na powitanie.
Nie wierzę. Poznałam Danielle, a teraz jeszcze zobaczę Eleanor Calder. - Nie wierzyłam. Ale ja mam szczęście.
- Ślicznie wyglądasz. - powiedział mi blondyn. Spojrzałam na moją sukienkę i automatycznie uśmiech pojawił mi się na twarzy.
- Dziękuję - odpowiedziałam i pocałowałam go w policzek.
- Hej. Jesteśmy. - w drzwiach pojawił się Louis,a za nim stanęła Eleanor Calder.
- Cześć. Jestem Eleanor. Ale mów na mnie El. - przywitała się wesoło.
- Miło mi Cię poznać. Jestem Majka. 
W tym momencie przyszła już do końca wystylizowana Patrycja.

* Perspektywa Patrycji*
- Hee ... - chciałam się przywitać z Eleanor, ale nagle mój wzrok przykuło bardzo podobne ubranie dziewczyny. Przypatrzyliśmy się im obydwom. Praktycznie były identyczne !
- Wow! - odezwał się Louis.
- Wow! - powtórzył Zayn.
- Niesamowite! - roześmiałam się - Jestem Patrycja, podałam jej rękę.
- Ja Eleanor. Ale po prostu El.
- Masz świetne ciuchy. - uśmiechnęłam się.
- Ty też - mrugnęła do mnie.


___________________________
Jak Wam się podoba drugi rozdział napisany przeze mnie ? Pisać dalej ?
Imprezę opiszę Wam Nulka. Następny post -> 8 komentarzy.
Już ponad 20 obserwatorów i prawie 1000 wyświetleń ♥ Dziękujemy <3

9 komentarzy:

  1. no i śliczny.:D
    ja już szykuję pomysły na następny.:))
    nie przestawaj pisać! :D
    bez Ciebie nie dam rady. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. suuuuuuper . ! <3 .
    Zapraszam do mnie około godziny 15 . :D .
    Będzie już wtedy 13 rozdizał . xd
    MEGA ROZDZIAŁ . <3 . : )

    OdpowiedzUsuń
  3. nono!
    genialnyyy!♥
    nowi bohaterowie. Yay! ;D
    jesteś świetna. :*
    Zapraszam do siebie:
    1. in-thearmsofanangel.blogspot.com/
    2. Nowy blog. http://i-shouldhavekissedyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. no pisz ;d
    i extra sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie;d czekam na opis imprezy;p

    http://urealizbe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. boski rozdział *.* cudowny blog *.*
    dodaję do obserwowanych :)
    jeśli byś miała ochotkę zapraszam do mnie, dopiero zaczynam więc liczy się dla mnie szczerość :
    http://lifelovehope0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super piszesz :D blog fajowy. zapraszam do mnie :
    http://without-you-baby.blogspot.com/ nowy rozdział na moim blogu. Zapraszam do czytania i wyrażania swojej opinii w komentarzu. Pozdrawiam Shadow :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super rozdział!!! Czekam nn! ;D
    Zapraszam do mn http://take-me-to-wonderland-onedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń