sobota, 24 sierpnia 2013

Versatile Blogger Award

Hej wszystkim, piszę do was dlatego, ponieważ zostałam nominowana do The Versatile Blogger przez moją wierną czytelniczkę DreamsCome True  z bloga Od nienawiści do miłości
Kochana, ogromnie Ci dziękuje za tą nominację. Nawet nie wyobrażasz jak bardzo byłam zaskoczona, sprawiłaś mi tym wielką radość.


Zasady:
1. Podziękować za nominację osobie, przez którą zostałeś włączony do gry.
2. Pokazać na blogu nagrodę Versatile Blogger Award
3. Ujawnić 7 faktów dotyczących własnej osoby.
4. Nominować 15 blogów, które według nominowanego na to zasługują.
5. Poinformować o fakcie nominowania autorów blogów. 

Fakty o mnie: 
1. Mam na imię Ania
2. 26 marca skończyłam 14 lat. 
3. Należę do czterech fandomów: Directioners, Beliebers, Lovatics, Kwiatonators . Ale słucham też Seleny, Little Mix, One Republic, Ed'a Sherran'a, Birdy, Taylor Swift. 
4. Directioners jestem od roku, Belieber od prawie dziewięciu miesięcy, Lovatics od jakiegoś miesiąca, a Kwiatonators od dwóch tygodni. 
5. Uwielbiam czytać książki.
6. Moim ulubieńcem jest Niall.
7. W przeszłości byłam ogromną fanką Jonas Brothers.

Nominowane blogi: 



p

1 komentarz:

  1. Naprawdę dziękuję w moim imieniu i Melodii za nominowanie Nas do
    Versatile Blogger Award , ale niestety jesteśmy zmuszone podziękować . Bardzo przepraszamy za problemy i raz jeszcze dziękujemy za wybranie Naszego bloga <3
    ( while-oblivion-with-you.blogspot.com )

    OdpowiedzUsuń