sobota, 14 lipca 2012

Informacyjnie.

No hej, tu Nulka.:) Jak wam się podoba rozdział nowej autorki? :) Jest świetny co nie? :D Z Kariną będziemy pisać na zmianę rozdziały, raz ja raz ona. Czyli wypada teraz na mnie. Już zabieram się za pisanie, mam kilka pomysłów, ale nie wiem jak je złożyć do kupy. Pojawi się jak będzie 6 komentarzy.:) Za tydzień wyjeżdżam, nie będzie mnie tydzień, ale myślę, że rozdziały będą nadal się ukazywały. Będę starać się dodawać rozdziały, jak nie będę mogła to będzie je dodawać Kari. Okej, to ja się biorę za pisanie. Paa :))

7 komentarzy:

  1. To zycze weny :) i udanego wyjazdu ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. okej . :) .
    będziemy za tobą tęsknić ; )
    A co do Kariny , to dziewczyna ma talent , taki jak ty . ;D . świetnie piszecie . xd .
    czekam na kolejny rozdział . xd .
    zapraszam do mnie :
    onedirectioninmyheart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. dlaczego Ty już nie bdz pisała ?? ; (((
    Karina pisze fajnie, ale twój styl pisania był inny i bdz mi go brakowało.
    http://wyobraznia1d.blogspot.com 26 zapraszam ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę pisać! Kari po prostu będzie mi pomagała i będziemy pisać na zmianę. Spokojnie.:))

      Usuń
  4. Ja tak ja Mery :*
    Życze weny i udanego wyjazdu
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. http://onedirectioninmyheart.blogspot.com/2012/07/rozdzia-12.html
    nowy rozdział . zapraszam <3 . xd

    OdpowiedzUsuń
  6. hehe ,super też mam na imię Karina ;D

    OdpowiedzUsuń