poniedziałek, 9 lipca 2012

Rozdział 7

*Perspektywa Niall'a*

Pomogłem Liam'owi zaprowadzić chłopaków do ich pokoi, po czym sam poszedłem do siebie. Wziąłem szybki prysznic i położyłem się, ale nie mogłem zasnąć. Usiadłem na brzegu łóżka, podniosłem gitarę i zacząłem brzdąkać. Postanowiłem napisać piosenkę dla Maji. 

*Perspektywa Maji*

Wróciłyśmy do hotelu, a ja od razu weszłam pod prysznic. Przyjemnie chłodne strumienie wody, spływały po moim ciele. Odprężyło mnie to. Poczułam się o wiele lepiej. Wyszłam spod prysznica, ubrałam pidżamę i położyłam się na łóżku. Myślałam o Niall'u i o tym jaka jestem szczęśliwa. Nie mogłam uwierzyć jak bardzo zmieniło się moje życie w ciągu kilku dni. Po chwili rozmyślań, już smacznie spałam.
Obudziłam się o 12:00, wyszłam z pokoju i usiadłam na kanapie obok Pati, która już nie spała (!)
- Co ty tu robisz tak wcześnie? - Spytałam zaskoczona.
- Myślę. Majka ja się zakochałam! W Zaynie! - Odparła ze łzami w oczach, które zaraz spływały po jej policzkach.
- To czemu płaczesz? 
- Bo on nic do mnie nie czuję. - Powiedziała przez łzy.
- Skąd to wiesz? Powiedział Ci? 
- Kobieca intuicja. Wiem, że umówiłaś się dzisiaj z Niallem, więc ja zostanę w hotelu. 
- Nie przesadzaj, dobrze? Ale jak nie chcesz iść to nie idziemy. 
- Nie musisz ze mną zostawać. Dla mnie nawet lepiej, jakbym została sama. Muszę przemyśleć kilka spraw. A po za tym nie chce widzieć Zayna, może mi przejdzie, gdy się z nim nie będę spotykała. 
- No jak wolisz, ale jak zmienisz zdanie to dzwoń. 
- Okej. - Zapewniła mnie.
Poszłam do kuchni zrobić nam śniadanie, a raczej obiad. Przygotowałam spaghetti i zaniosłam danie przyjaciółce.
- Ej może poszukamy jakiegoś mieszkania? - Wpadłam na pomysł. - Przecież nie będziemy mieszkać w hotelu. 
- Masz rację. - Położyła laptopa na kolana i zaczęłyśmy szukać ciekawych ofert mieszkań. 
Wybrałyśmy 3 mieszkania, które najbardziej nam się podobały oraz były w dosyć niskiej cenie i spisałyśmy numery. Od razu zadzwoniłam na pierwszy. 
- Halo? - Odezwała się Pani po drugiej stronie. 
- Dzień Dobry, nazywam się Maja Korbińska, dzwonię w sprawie mieszkania. Znalazłam Pani ogłoszenie w internecie.. 
- Niech Pani przyjdzie pod adres ... o godzinie 15:00, pasuje Pani? - Spytała. 
- Tak, oczywiście, dziękuje. Do widzenia. - Rozłączyłam się. 
Była godz. 14:00, na szczęście nie było to daleko. 
- Pati, rusz tyłek, za godzinę mamy spotkanie. - Pogoniłam kumpele, po czym sama poszłam do siebie, z szafy wyciągnęłam to i szybko się przebrałam, zrobiłam makijaż, a włosy związałam w kucyka. Patrycja była ubrana w to. Zamknęłyśmy nasz apartament i wyszłyśmy na dwór. Wsiadłyśmy do taksówki, która akurat stała przed budynkiem i podałyśmy adres.
Na spotkanie dotarłyśmy na czas. 
- Dzień Dobry. Nazywam się Maja Korbińska, to ja do Pani dzwoniłam, a to jest moja przyjaciółka, razem szukamy mieszkania. - Uśmiechnęłam się do właścicielki.
- Patrycja Florińska. Dzień Dobry. - Przywitała się Pati.
- Witam, miło mi. Zapraszam do środka.
Weszłyśmy do domu. Był bardzo przytulny. Pasował do nas. 
Salon wyglądał tak:

   

Kuchnia tak:


Łazienka była jedna, ale za to jaka śliczna: 


Obejrzałyśmy resztę domu. Był on tak piękny, że brakło nam słów. Postanowiłyśmy, że go kupimy. Nie był on drogi, co nas zdziwiło, ale jednocześnie ucieszyło. Podpisałyśmy kilka papierków, pojechaliśmy załatwić kilka spraw związanych z kupnem, dostałyśmy klucze, po czym pojechałyśmy z powrotem do mieszkania, jeszcze raz się rozejrzeć. Stanęłam przed nim, nadal nie dowierzając, że będę w nim mieszkać. Spojrzałam na dom sąsiadów z naprzeciwka i nie wierzyłam własnym oczom. 
**********
Dzisiaj wybiło już 5 komentarzy więc dodaje nexta. Jutro mnie nie ma, przez cały dzień w domu, więc nie wiem czy wyrobię się z następnym rozdziałem. Wiem, że będzie dopiero po 5 komentarzach. :)) Przepraszam, że takie krótkie, ale chciałam już dodać. :) 

7 komentarzy:

  1. Oczywiście jak zwykle rozdział zajebisty!
    Ale śliczny dom, po prostu, nie mam słów :)
    Czekam na następny rozdział i oczywiście
    zapraszam do mnie :
    http://niallerx3.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba ;)
    Nie mogę się doczekać następnego ;D
    PS. mogłabyś mnie poinformować? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny rozdział;d pewnie ich sąsiadem będą chłopaki z zespołu;d ciekawie bedzie;d czekam na nexta;d

    http://urealizbe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny.! Czekam na next'a.;))
    Zapraszam do mnie:*
    http://lovesandfriend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny <3 // Przy okazji zapraszam do siebie :
    http://maartucha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń